Paul Jeremy: I took the stars from our eyes...

30.6.12

I took the stars from our eyes...




Przyszedł mój długo wyczekiwany sweterek i przyznam, że jestem trochę zawiedziony, gdyż materiałowo jest po prostu beznadziejny, jednakże cudowny print „galaxy” równoważy całą resztę. Rozpoczęły się wakacje, więc teraz będę miał o wiele więcej czasu na prowadzenie tego bloga, przede wszystkim, może uda mi się spełnić moje postanowienie częstszego buszowania po SH. Dzisiaj moja stylizacja bodajże z wtorku, enjoy! 





czapka - River Island
sweter - Aloha from deer
plecak - River Island
spodnie - H&M
buty - Converse


pics by Anita Sidoruk

14 komentarzy:

  1. masz świetny styl!!
    obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny te sweterek..
    szkoda że słaby materiał; )

    OdpowiedzUsuń
  3. A no widzisz, Aloha From Deer głównie koncentruje się na efekcie końcowym, a nie na jakości. Trzeba przyznać, że printy są fantastyczne i bardzo oryginalne, więc kupujemy. Ale jeśli firma jak sama pisze, chce uzyskać stabilną pozycję na rynku, musi spiąć tyłki i coś zrobić z materiałem, bo mogą stracić wielu klientów. Niech nawet bluzy będą droższe, ale warte tej ceny.

    Stylizacja na plus, choć motyw galaktyki już mi się trochę znudził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze strony AFD, nie liczyłabym na nic. Materiał pozostanie taki sam. A powód jest bardzo prosty: zmiana na inny = ściąganie materiału z Chin (różnica w jakości jest minimalna) ew. drukowanie na sztucznym jedwabiu . Ale o takie rzeczy jak porządne ściągacze, dobrej jakości obraz mogli zadbać (no tak trudno jest znaleźć obrazek w internecie który będzie odpowiednich wymiarów i zapisany w formacie który przyjmie drukarnia) Ale jak już ktoś koniecznie chce to Mr. Gugu & Miss Go, mimo podobnych materiałów dbają o wykończenie i nie są na rynku od 2miesięcy jak wyżej wspomniani, inne podejście do klienta.

      Usuń
  4. Świetny styl...!
    czekam na kolejne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie taki styl, świetnie wyglądasz :)

    Obserwuję

    disaster-in-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Om, jak mi się podoba ta bluza... Słaba jakość, czy nie wydam ostatnie pieniądze żeby zdobyć coś z takim motywem. W ogóle jestem pod wrażeniem, bo stylizacje są naprawdę fajne, a ja lubię męskie ubrania to już w ogóle : d. I weź przytyj, masz strasznie chude nóżki (notabene Ci ich zazdroszczę, noo).
    I jeszcze lubisz Mroczny Sekret, przede mną ostatnia część. I lubisz Miasto Kości. Nie spodziewałabym się, dobry gust masz, zdecydowanie, o.

    Powodzenia w III LO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bodajże, bodajże... :D
    może i jestem czepliwa, ale to bez złośliwości ;)
    poza tym stylizacja bardzo na plus, oby więcej tak ubranych chłopaków na ulicach ! :)
    pozdrawiam
    Domi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps dziękuję xd i przepraszam za błąd, aż mi głupio - z czym ja do ludzi wychodzę xd

      Usuń
  8. Dodałem do obserwowanych. Powiem szczerze, że mogłaby być ta bluza mniejsza strasznie zwisa, stylizacja i tak jest moim zdaniem pierwsza klasa. Myślałem, że Aloha produkuje super jakościowo bluzy :) nie dobrze, że się zawiodłeś, bo miałem kupować coś od nich.

    Zapraszam do mnie, zobacz jak sobie radzę i sam oceń! www.yowloski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń